ku (bi navînî): pisporek pozîsyonê dê ji we re pln ,, gerînendeyê medyaya civakî - pln ,, kopînivîser - pln ,, sêwiranerek grafîkî - pln , Li van berhevokan divê hûn Li van dravê, hûn jî lê zêde bikin lêçûnên amûr, bername û sepanan, û hem jî budceya reklamê. Dema ku tîmek hundurîn diafirîne, hûn ne tenê drav û dem veberhênan dikin - afirandina tîmek baş-koordînekirî ku peywiran di asta herî bilind de pêk tîne ne bi mehan, lê bi salan kar digire.
Bi damezrandina hevkariyê bi ajansek kirrûbirrê re, hûn tavilê tîmek tevahî pisporan di de Pirtûkxaneya Hejmara Telefonê stê xwe de digirin - bi rêkûpêk perwerdekirî, perwerdekirî û bi amûran ve girêdayî. Tu heqê xebata wan didî Tu heqê xebata wan bi modelek ku di peymanê de hatî destnîşan kirin didî - bi gelemperî li ser kar an abonetiya mehane, ku ji bo pargîdaniyên bi budceyek tixûbdar bi avantajtir e. Kurtsazkirin bingeha her karsaziyê ye. Kî dê ji bo wê berpirsiyar be ji bo marqeyê girîngiyek girîng e. Ew pir caran biryar didin ku bi ajansek kirrûbirrê re hevkariyê bikin an beşa xweya hundurîn biafirînin.
Lêbelê, bê şik, hevkariya bi ajansekê re gelek berpirsiyariyan ji ser milên karsazan radike, û di heman demê de kirrûbirra marqeyê bikêrtir û profesyoneltir dike. Lêbelê, ev nayê wê wateyê ku tîmên kirrûbirra navxweyî ne serketî ne Fêr bibin ka em çawa di e-bazirganiya xwe de tavilê dişkînin lidarxistina çalakiyên kirrûbirra navxweyî? Dema ku di navbera ajansek kirrûbirrê û kampanyayek hundurîn de hilbijêrin divê li ser kîjan faktoran bêne hesibandin? E-nameya nûçenameyê wekî vê gotarê navnîşana e-nameya xwe binivîse
|